Analysis of the effects of HRM on the customer/guest satisfaction for providing a recommendation. Совершенствование управления человеческими ресурсами в условиях информационной мировой экономики в сфере малого бизнеса, и практические рекомендации по подбору и управлению персоналом, для качественного удовлетворения запросов клиентов, на примере ООО" Типография" Базил "(Москва , Россия )

Репетиторские и информационные услуги студентам.
Напишем качественно, без плагиата!
Узнайте стоимость написания вашей
работы прямо сейчас.

Узнать стоимость
Analysis of the effects of HRM on the customer/guest satisfaction for providing a recommendation. Совершенствование  управления человеческими ресурсами в условиях информационной мировой экономики в сфере  малого бизнеса,  и практические рекомендации по подбору и  управлению персоналом, для качественного удовлетворения запросов клиентов, на примере ООО

Analysis of the effects of HRM on the customer/guest satisfaction for providing a recommendation. Совершенствование управления человеческими ресурсами в условиях информационной мировой экономики в сфере малого бизнеса, и практические рекомендации по подбору и управлению персоналом, для качественного удовлетворения запросов клиентов, на примере ООО" Типография" Базил "(Москва , Россия )

Год сдачи (защиты) дипломной работы: 2010 г.

Объем: 91 стр.

Скачать демоверсию

Содержание дипломной:

Заданная тема1: Analysis of the effects of HRM on the customer/guest satisfaction for providing a recommendation. Совершенствование управления человеческими ресурсами в условиях информационной мировой экономики в сфере малого бизнеса, и практические рекомендации по подбору и управлению персоналом, для качественного удовлетворения запросов клиентов, на примере ООО" Типография" Базил "(Москва , Россия )

1. The Introduction 3
2.1. Management problems in small business sphere of Russia 5
2.2. HRM as a basis of effective personnel control in small enterprise 20
2.3. Human resources in information economy: automation questions 26
3. Methodology 33
4. Analysis of market activity of the small polygraphic company 34
4.1. General characteristic of Bazil printing house and HRM in the company 34
4.2. Key factors for success in polygraphic industry 40
4.3. Formation of competitive possibilities of Bazil printing house 46
5. Improvement of HRM for qualitative satisfaction of clients’ demands 53
5.1. Estimation of employees of Bazil Printing house and revealing of their values 53
5.2. Offers on creation of system of personnel development 57
5.3. Analysis of satisfaction of Bazil Printing house’s clients 64
5.4. Introduction of the system of business processes automation and 67
electronic document circulation 67
6. Conclusions and Recommendation 82
Bibliography 85
Appendices 86

Выдержка из дипломной работы

Human Resources Management is a set of principles, methods, forms and the organizational mechanism of creation, preservation, strengthening and development of personnel potential. For the enterprises important creation of the responsible, efficient and rallied labour collective capable in due time to react to constantly varying requirements of the market taking into account strategy of development of business.
Each company takes a certain place in the market and develops the strategy according to those purposes which it plans to reach. It is necessary to notice that HRM in this case plays one of key roles.
The decision of all complex of economic and social problems of development of the organisation demands consecutive and steady increase of efficiency of work on the basis of use of the newest technologies, introduction of innovative projects, continuous training and improvement of professional skill of personnel resources, inculcation of a healthy way of life of people and formation of steady organizational culture.
The purpose of the company of Bazil Printing house – granting to clients of services of the highest quality under reasonable prices that allows to earn the profit necessary for growth of the company.
On the basis above the spent analysis Bazil Printing house strategy should consist in wide differentiation.
Strategy of wide differentiation as a basis of competitive advantage consists in the offer to consumers of the goods and services with consumer properties which the similar goods or services of competitors, or in granting of higher consumer value which competitors cannot give do not possess.

Скачать демоверсию

Вам не подходит этот диплом? Мы рекомендуем Вам узнать точную стоимость дипломной работы именно по Вашим требованиям.

Другие по теме:

Спецпредложения

Защитная речь бесплатно

При заказе диплома вы получите защитную речь бесплатно

Узнать больше

Защитная речь бесплатно

При заказе диплома вы получите защитную речь бесплатно

Узнать больше

Наши авторы

Все, что вы хотели узнать о наших авторах...

Узнать больше

Схема нашей работы

Узнайте все этапы Вашего заказа

Узнать больше

Узнать стоимость заказа

Вы можете узнать стоимость дипломной работы, заполнив форму

Узнать больше